Интервјуа

Годинава „Леорон“ ќе ја зајакнува позицијата на лидер на пазарот во ОАЕ

вторник, 16 август 2022

Интервју со Татјана Коловчевска, управен директор на „Леорон“ – Дубаи во кое зборува за стратегиските цели на компанијата за освојување нови пазари и проширување на операциите во другите земји од Советот за соработка во Заливот (ГЦЦ), како Катар, Бахреин и Кувајт, но и на подалечни дестинации, како Индија, САД и Русија, но и за тоа што, според неа е важно за жената да напредува во кариерата, каде, меѓу другото голема улога има и поддршката и мотивацијата од работниот тим. Коловчевска беше една од најуспешните жени менаџери што агенција „Марили“ ги прогласи за 2022 година

 

МАРИЛИ: Од кога работите во интернационалната компанија „Леорон“, која е Вашата сегашна позиција и кои беа Вашите приоритетни задачи во менаџирањето во изминатиот период? 

КОЛОВЧЕВСКА: Во „Леорон“ сум околу 11 години, а повеќе од шест се наоѓам во Дубаи, ОАЕ. Мојата сегашна позиција е управен директор во седиштето на компанијата во Дубаи.

Што се однесува до спецификата на мојата работа, јас сум одговорна за надгледување на сите услуги што ги нудиме во регионот за земјите од Советот за соработка во Заливот (ГЦЦ). Ова вклучува надгледување на продажбата, менаџирање на клиентите, како и координација на сите функции и процеси интерно во компанијата. Можеби најзначајна улога имам околу главната стратегиска цел на „Леорон“ за 2022 година, а тоа е зајакнување на нашата позиција како лидери на пазарот во ОАЕ. Во текот на изминатите две години, исто така, бев одговорна и за лансирање на ЛЕОРОН Франшиза што сега успешно работи во Обединето Кралство, Египет и во Кенија. 

 

МАРИЛИ: „Леорон“ е на водечка позиција на пазарите во Саудиска Арабија и ОАЕ. Што значи да се биде лидер на еден светски пазар како што е арапскиот и која е Вашата улога како менаџер за да се задржи тоа ниво?

КОЛОВЧЕВСКА: Да, токму така, „Леорон“ е препознатлив бренд во земјите во регионот, а особено во Саудиска Арабија и во ОАЕ. Нашите најголеми операции се реализираат во Саудиска Арабија и таму сме присутни на пазарот, а често ги посетувам и нашите канцеларии во Ријад и дополнително минувам многу време и во нашата канцеларија во соседниот емират, Абу Даби.

Како што веќе споменав, мојата најзначајна улога е околу продажбата на услуги во регионот, особено во ОАЕ. Дополнително, координација на сите внатрешни тимови и процеси, со цел да обезбедиме најквалитетна услуга за нашите клиенти. Понатаму, евалуација на квалитетот на нашите услуги и нивен континуиран развој во согласност со водечките трендови и потреби на пазарот. 

Мојата работа вклучува секојдневно среќавање со клиенти, многу презентации и креирање уникатни тренинг солуции за нашите партнери. „Леорон“ е познат по тоа што нуди „уникатни“ решенија за тренинг и развој и нашите клиенти се водечки компании од сите индустрии, како и министерства и други владини институции. Навистина е задоволство и многу голем предизвик да се работи со професионалци на највисоки фунцкии. 

 

МАРИЛИ: Кои се стратегиските цели на компанијата за 2022 година и дали се планира освојување нови пазари? 

КОЛОВЧЕВСКА: Нашите планови се секогаш амбициозни, но и добро обмислени. Во текот на минатата година постигнавме одлични резултати благодарејќи на нашите врвни тимови на професионалци.

Стратегиските планови за оваа година, секако, се одржување и зголемување на нашето присуство на пазарите, склучување партнерства со повеќе владини институции во ОАЕ, како и со светски лидери од областа на професионалната едукација.

Како водечка ЕдТеч компанија секако ќе се фокусираме и на натамошното усовршување на дигитализацијата на нашите процеси и воведување нови иновативни техники за тренинг и хибриден пристап кон него. Понатаму, „Леорон“ е тим од проактивни професионалци и лидери и во таа смисла идентификувањето и освојувањето нови пазари е секогаш на нашата агенда. Меѓутоа, мора да напоменам дека од есенцијално значење е тоа да се направи во вистинско време и на правилен начин. Нашата вообичаена процедура е темелна студија на потенцијалните нови пазари при процесот на донесување такви одлуки. Во моментов сѐ уште работиме на конкретниот план и на временскиот распоред, меѓутоа, на долг рок планираме проширување на нашите операции во другите земји од ГЦЦ, како Катар, Бахреин и Кувајт, но и на подалечни дестинации, како Индија, САД и Русија.