Интервјуа

Денес преку социјални медиуми се пренесува препораката која порано одеше од човек на човек

петок, 26 ноември 2021

Интервју со Љупчо Ангелов - Љупа, менаџер за социјални медиуми во „Media Solutions“, креатор и администратор на многу групи и популарни страници, меѓу кои е и „Здрава храна МК верзија“, група со 50.000 членови. Љупа е урбан лик од Скопје кој во ова интервју зборува за се уште недоволно развиената еколошка свест на нашите граѓани, за уништувањето на градот со неконтролираната урбанизација, за огромната моќ на интернетот и на социјалните медиуми како алатка за ширење и споделување информации, за состојбата на маркетинг пазарот кај нас

 

МАРИЛИ: Господине Ангелов, опишете ја Вашата менаџерска функција со сите активности што ги подразбира, односно, што точно опфаќа Вашиот делокруг на работа и колку долго се занимавате со ова? 

АНГЕЛОВ: Јас сум менаџер за социјални медиуми во дигиталната маркетинг агенција „Media Solutions“. За тие што не знаат, јас и тимот на „Media Solutions“ сме вклучени во голем дел од активностите и настаните кои ги организира агенција „Марили“, а тоа е соработка која трае повеќе години наназад, се разбира, на обострано задоволство и сигурен сум дека ќе продолжи и понатаму.

Моите активности околу менаџментот на социјални медиуми се состојат главно од пронаоѓање и договарање клиенти со кои подоцна ќе оствариме соработка на полето на социјалните медиуми. Иако, морам да се пофалам, во поголем број тие нѐ пронаоѓаат нас. Добриот глас и препораките од задоволните клиенти се најдобрата реклама што некој може да ја има. Денес, препораката која порано одеше од човек на човек, усно, во поголем дел се префрли и на социјалните медиуми и, тоа е дел од нашата експертиза. Секако, тоа е само првиот сегмент од работата. Вториот се состои од договарање на стратегијата, врз основа на неа и план за работа и откако ќе ги направиме и усогласиме овие работи, почнуваме со водење на нивните страници/профили на социјалните мрежи.

Инаку, јас со ова се занимавам од самиот почеток со работа на социјалната мрежа Фејсбук. Прво од хоби, па за компаниите во кои тогаш бев вработен, за подоцна, со доаѓањето во „Media Solutions“ професионално целосно да се посветам на оваа работа. Тоа значи едно солидно искуство. Од моите поголеми искуства е она стекнато во директна комуникација со Фејсбук, а конретно се однесуваше на тоа како да ги оптимизираме кампањите, да оствариме максимален досег и вклученост. За себе можам слободно да кажам, а тоа верувам ќе го потврдат многумина, дека ако не сум пионер, тогаш сигурно сум еден од првите што активно се занимаваат со оваа работа.

 

МАРИЛИ: Наведете ги најзначајните групи и страници на кои работите и која од нив достигнува најголема посетеност?

АНГЕЛОВ: Креатор и администратор сум на многу групи и страници, кои, секоја во свое време беа доста популарни. Но, од оние кои со тек на времето се издвоија би ја навел „Здрава храна МК верзија“ www.facebook.com/groups/zdravahrana.mkverzija. Групата брои 50.000 членови и е вистински хит меѓу љубителите на добра храна, а во минатогодишниот избор на „Сајт на годината“ го освои второто место во категоријата Фејсбук фан страница или група. Токму една од членките на „Здрава храна МК верзија“, Лидија Ивановска ни ја испрати оваа фотографија од преубавиот колач кој таа го подготви.

Првото место на изборот за Сајт на годината заслужено го освои групата „Ковид-19 совети и искуства“. Морам да нагласам дека иако изборот традиционално е во организација на „Media Solutions“, немаше место за никакви протекции. Членовите ја номинираа и гласаа за неа.

А, тука се и многу други групи како: „Скопски приказни“ и „Скопски урбани ликови“ кои на некој начин станаа задолжителни за секој оној што е роден, живее или го сака нашиот главен град, потоа „Добри филмови и серии“, „Убавините на мојата Македонија“, „Цело Скопје на точак“, а од поновите „Моите омилени песни“, „Добри вести“ и други. Најнова е групата „Погледот од мојот прозорец“, која ја креирав пред некој месец и веднаш предизвика голем интерес. Некоја сигурно сум заборавил да спомнам J Овие групи не се комерцијални, ги работам од љубов и со голема посветеност. Страниците кои ги водиме се главно комерцијални и нив не би ги набројувал затоа што се многу. Имаме успешна соработка со многу компании и бизниси буквално од сите сфери. 

 

МАРИЛИ: Пласирањето информации преку социјални медиуми денеска многу е прифатено и од компаниите, кои следејќи ги современите текови на комуникација, токму ваквиот начин го користат за промовирање на своите новини. Дали и колку компаниите ги користат професионалните услуги на дигиталните маркетинг агенции како што е „Media Solutions“?

АНГЕЛОВ: Да, огромна е моќта на интернетот и на социјалните медиуми. Нашата земја е меѓу првите пет земји во Европа по бројот на интернет корисници што имаат свои профили на Фејсбук. Фејсбук, заедно со Инстаграм, чија популарност во последниов период значително порасна особено кај помладата генерација, претставуваат моќна алатка за ширење и споделување на информациите на интернет. Компаниите тоа го знаат многу добро и заради тоа најголемиот дел од нив сѐ повеќе ги бараат и ги  користат услугите на агенциите како „Media Solutions“. Состојбата на маркетинг пазарот кај нас, за разлика од технолошки развиените земји, е сѐ уште таква што со многу помали буџети во однос на традиционалните медиуми, на интернет може да се направат добри кампањи. Компаниите тоа добро го знаат и максимално го користат. Има и такви кои самите го водат тој дел, некои успешно, некои не, но, сепак, голем број од нив на крај ангажираат професионална дигитална маркетинг агенција.